סינגפור - הנקודה החמהסינגפור - הנקודה החמהסינגפור - הנקודה החמה

טיול מותאם אישית בסינגפור

קוראים לי אביחי אלהרר ואני מתגורר בסינגפור מינואר 2013. אשמח לתרום לכם מהיכרותי העמוקה עם האי הנפלא הזה ולעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. (קראו עוד עלי באודות)

סינגפור היא עיר מדינה השווה בגודלה לגוש דן בישראל. בתוך השטח הלא גדול הזה אפשר למצוא אטרקציות מהמדהימות בעולם, אך בנוסף מעבר לאייקונים המפורסמים ישנן המון פנינות פחות מיוחצנות והסטוריה עשירה ומרתקת. סינגפור היא השילוב המושלם בין ישן לחדשת בין היסטוריה מפוארת לחדשנות ועתידנות.


רבים מכם מגיעים לסינגפור לימים ספורים, חלקכם תגיעו לפה לשבוע ויותר. לאלה מכם המגיעים לתקופה קצרה, תכנון טיול באופן נכון יכול להיות ההבדל בין עזיבת סינגפור עם טעם של עוד ותחושת סיפוק, לבין עזיבה עם תחושה של החמצה וזמן רב שבוזבז. לאלו מכם המגיעים לתקופה יותר ארוכה אוכל לעזור בהעשרה של הטיול באטרציות הסודיות של המקומיים, הכרת ההיסטוריה העשירה של סינגפור, ובקיצור חוויה מעמיקה ואותנטית באי.  

 ספרו לי קצת על עצמכם ומה אתם מחפשים לטיול המושלם שלכם ואתכנן לכם את הטיול המתאים ביותר עבורכם.

  • מלאו את טופס ההיכרות ואחזור אליכם עם פרטים נוספים לגבי תכנון הטיול המושלם שלכם!

למה להיעזר בשירות תכנון טיול?

 בעולם שיש בו ים של מידע זמין: בספרים, ברשתות החברתיות ובאינטרנט. שבו כל אחד יכול להזמין טיסה ומלון בקלות, לקחת תכנית טיול של חבר שטייל לפניו, או לשאול שאלה בקבוצת פייסבוק, מה הסיבה להשתשמש בשירות תכנון טיולים בהתאמה אישית? זו שאלה מצוינת!

אז הנה כמה סיבות מעולות:

  1. כי אני אחסוך לכם המון זמן. לא לכולם יש זמן. זמן הוא המשאב העיקרי שלנו היום, והוא חסר כמעט לכולנו.

  2. כי אני חי בסינגפור משנת 2013 ומכיר את האי כתושב מקומי. זאת אומרת שאני יודע בדיוק מהם הדברים שאליהם צריך לשים לב, איפה ומה לחפש ואיך לקבל מידע עדכני במהירות ובקלות.

  3. כי חשוב לי מאוד שהטיול שלכם יהיה מושלם! ולכן אברר אתכם, באופן יסודי את כל הפרטים החשובים כך שהטיול יתאים בדיוק לרצונכם. בנוסף, אני זמין לאורך כל התהליך. גם לאחר קבלת התכנית המלאה והמפורטת, אני אמשיך ללוות אתכם כאשר אתם מטיילים ביעד. אני גם נוהג ליצור קשר עם מטיילים שחזרו מהטיול כדי לקבל עדכונים, פידבקים להפקת לקחים.

  4. אני אוהב את מה שאני עושה! ואוהב לעזור! ובדיוק בגלל זה אני עושה עבודה יסודית וטובה עבור כל לקוח, מכניס את הלב והנשמה בכל תכנית טיול.

למי מתאים השירות?

למי שרוצה לטייל במקומות פחות מוכרים אך פוחד מהלא נודע בטיול. למי שאין מספיק זמן לחקור, לתכנן ולהזמין מקומות מראש.  למי שאין ידע באיך לתכנן טיול וכל המידע באינטרנט רק מבלבל אותו יותר. למי שחושש לחזור לארץ עם תחושת החמצה מהטיול. למי שרוצה להשקיע כסף בטיול איכותי ומתכונן בקפידה ולמי שפשוט רוצה לחסוך זמן וכאב ראש מהתעסקות הכרוכה בתכנון הטיול שלו.

עלות השירות:

 $60 סינגפורי (כ ₪150) לתכנון יום טיול. 

המלצה:

במידה שאתם לא מעוניינים בתיכנון מלא של כל ימי הטיול, ניתן לשלב שיחת יעוץ לסגירת הקצוות. לשירות שיחת יעוץ, לחצו כאן.

 

  • מלאו את טופס ההיכרות ואחזור אליכם עם פרטים נוספים לגבי תכנון הטיול המושלם שלכם!

לרכישת תכנית טיול יומית
  לחצו כאן  

 

סל הקניות

סל הקניות ריק

Return To Shop

הוסף קופון

הוסף קופון

קוד הקופון בעמוד הצ׳ק אווט

עברית (ישראל)